upplyst mellan träden

Engelska, har skit kul. Håller på med rollspel, jag har nyss blivit förhörd som brottsling, hih. tur att det bara är på skoj, annars skulle jag nog åka dit.. ;)
igår när jag var hos hästen så gick det inte så bra. haha. det blåste SJUKT mycket. När jag kom till stallet så trixade Sarino runt och var rädd så jag tog in båda efter som jag hade tänk att rida båda. Vilket resulterade med ingen. För när jag red iväg på Harry så hade Hadju och Shinis staket gått sönder. Så jag fick rida tillbaka ställa in Harry och byta hage på hästarna, och när jag skulle det så rasade ett träd så då bestämde jag mig för att ta in alla. Men då var jag tvungen att fixa Harry först. Det var kaos. haha. Nu ska jag fixa min presentation och sen så ska jag åka hem. till hästarna och rida BÅDA idag, yesyes. Natta och fixa ikväll, mys. 
sen kanske bio, och imorgon är det kort dag och på fredag åker jag till stockholm och min fina fyller år!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0