fröken svår

God Morgon!
Victor ligger bredvid mig och sover, förstår inte hur man kan sova än. jag kan sova länge alltså, me inte så länge!! så här ligger jag. Igår var bra. Åkte till linn och badade jacuzzi med tjejerna, äve pizza och spel!
Märklig dag igår. Åkte ner till stallet, höt var vit möggligt. Ingen fara tydligen, men slängde det. sen så red jag och be ut, sarino krångla och sparka sig själv med brodden. inget farligt dock. Skritta hela vägen hem (ca 1 timme) sjölja benen på honom och linda, de fick stå inne, sen hem slänga i sig mat och ner till stallet igen kolla hästen och han mådde bra, så ut i hagen med dem! Åka direkt in till Fotbollen och träna, sen umgås med tjejorna!
bra, men märklig dag, idag ska jag på tiori kurs med körkortet och sen ska jag gymma med Julia o Linn!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0