ställer inga krav, säger aldrig nej

Idag när jag gick upp var det natt ute jag lovar. klockan var halv 7 och det var kolsvart. jag var dyng trött och ja. herre gud!
Åkte tåg för första gången på  många veckor, men mådde inte dåligt för det. Har svenska nu, och har legat i en soffa och haft högläsning! Har varit en lugn lektion, inte så jobbig, men ändå fått saker gjort. good!
Ska till sjukhuset sen och hälsa på Viggi som opereras idag. Sen hem och mysa, ska fixa riktigt fredags mys som vi ska ha!
Imorgon ska jag förmodligen vara barnvakt till Alva i sånna fall blir det upp tidigt, men då blir det film mys på morgonen!
Idag ska jag föröska spinna om det finns någon plats!
peace

Kommentarer
Postat av: klara

åh vilken härlig bild!!! :)

2012-01-19 @ 16:32:25
URL: http://enwebblogg.webblogg.se/
Postat av: Jessica [Mamma,Design,Djur.Personligt.m.m.]

Superfin bild :D

2012-01-19 @ 17:08:18
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0