if you know how happy you making me

Hej! Här sitter jag och mår sjukt jälva dåligt. hoppas inte hyuvudverken kommer från bollen i huvudet igår.. skit samma, vi tar det ikväll när jag kommer hem från stallet. ska nämligen rida lucia, bara ja o tilda iför sig. haha. vi är töntiga!
Igår var det lussebandyn och ja, jag o linnea drog in, gick till tilda, toka runt där och sedan mötte vi fia och ronya. mycket trevligt. satt mest o kollade och vid typ 12? drog jag victor och linnea hem till victor. kollade på beck och ja, sen var lussebandyn slut och Linnea drog till Kalle. Jag och victor somnade och har sovit himla bra inatt!
kom juts hem, eller för en timme sen. men ah. ska ner o mocka och så i stallet nu snart och sedan hem igen o tillbaka senare. tänkte att det kan vara skönt att ha gjort senare :) ska ringa farfar o höra om han vill ställa upp på en tur fram o tillbaka!
ha det fint!
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0