I hold breath

Jag är trött, jag är slut. Jag mår bra, men jag orkar inte. Har ni kännt er sådär små? Små av att ni känner er svaga?
Jag är slut, känns som mina krafter är slut.
Jag bryter ihop, jag ramlade idag, jag föll.



Idag har jag varit i skolan och sedan gick jag till farmor och åt, mumsiga pannkakor, farmors mat smakar alltid så bra!:))
Sen var det träning. Det gick väl okej, skönt att träna. Ska träna kondition nu , så jälva gött. Springa o ha mig.
Sen hem och då brast mitt liv ihop. Jag hade glömmt mina franaka böcker i skolan. Och har prov imorgon vilket antagligen skulle gått åt öfjuero om jag inte fått tag i linda, och samtalet gick oväntat bra!

Nu ska jag försöka plugga Geografi, sen sova, sova, sova.
peace sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0