Jag vet hur det känns, när allvaret blivit ett skämt.

Hej!
Bloggen har kronglat lite, men nu kommer jag in som vanligt igen och kan blogga!
Idag har jag varit i skolan, idrotten var fantastiskt kul, fast det var nog bara jag som tyckte det.
Hade gymnastik, så flyver, volter osv. Jag ångrar att jag inte fortsatte som fan.
Sen så var väl resten av dagen bara skit? Förutom efter skolan!
Hade i alla fall matte prov, ooohhyäää, inte gör svårt. Men gjorde inte alla talen.
Sen var det syslöjd. Jag hatar syslöjd. Eva tycker att jag har dålig attityd. Men jag säger typ inget. Hah.
Så var äntligen skoldagen slut, gick ner på stan med Linnea, fixade lite, träffade Becka o Hampus, trevligt, sen blev dt en fika på ejes med Linnea. Har frusit så mycket idag och värmen är inte tillbaka än... Mitt taggade springhumör försvann lite som det är så kalt och att gå ut gör mig ledsen. Haha. Men ska i alla fall ut o springa men först ska jag plugga religon! Sen börjar allt lugna ner sig lite. Skönt.
Det känns även som det börjar vända lite i franskan, samtalet med Linda var behövligt tror jag, för alla ämnen som att jag fått tillbaka motivationen så sjukt mycket faktist. Dessutom är min natt sömn mycket bättre och jag är inte alls så trött längre, detta kan nog påverka min motivation massa också! So keep go on girl!

Nu ska jag plugga. Känns dock väldigt jobbigt som jag är som en is bit.

i'm back!

Peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0