One nigth to be confused

Hej!
Packar som aldrig förr. Eller nej, jag har packat er i mitt liv..
Mamma håller på att hjälpa mig och packa, jag tycker om det;Drar i alla fall upp till sälen idag, hoppas det är massa gosig pudersnö, och när jag kommer hem så ska all snö här vara borta, yäs:D
Det är mina drömmar i alla fall.
Sitter här och dricker te och försöker bli frisk på två sekunder, det funkar inte..:( Antgligen kommer jag må GÖR bra efter denna vecka, hoppas lite fjälluft kan göra mig frisk i stället..

Har nyss trycktner mitt täcke i en väska och nessisären, sen blev väskan full. haha, jaja, nu ska jag inte sitta här, tycker ni ska smsa när jag åker upp idag, så skriver jag ikväll när jag kommer hem och har tagit det bästa sovrummet till mig och evelina som kommer på onsdag, åååååh, jag bara längtar efter det, saknar henne!
Nu ska jag gå o snyta mig.. hah,

peace
S
O
F
I
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0