all day all nigth, angles watching over me

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldelse  oväntat sker
Världen förändrar sig varje dag och ibland blir den aldirg den samma mer.


Idag har jag kännt mig duktig! Jag har faktist varit positiv och glad hela dagen sen jag kom hem! Tack vare min bror tror jag. Hade för det första en mycket bra promenix hem trots kylan och halkan, det var sköt att prata med Simpis lite. Sen så städade jag mitt rum när jag kom hem och bäddade rent i sängen, det är så himlans skönt att gå och lägga sig då. Sen har jag pluggat både no och franska så jag kan det skapligt bra i alla fall!

Det gäller att se framåt i livet, kolla upp och se igenom mörkret, dansa i dagens ljus och i nattens farliga mörker. Stäng dina ögon och hitta ljuset bakom dem. Var den du var gjord för att vara, var dig själv, det är det du är bäst på!




Nu ska jag duscha och sen sova!

PEACE SOFIa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0