Hej 2010

Hej!
Livet är allt bra hörni... Igår hade jag en jötte bra kväll, tror jag i alla fall. Vi får väl se hur detta slutar idag.
Jag var i alla fall hos Oskar med Linnea och Becka, fast de drog och jag vart kvar.  Helt galen kväll vare, ditaljer kommer kanske senare.
2010 ska bli the year. Jag ska må bra 2010, det är mitt nyårslöfte. Sen har jag faktist ett till, sluta små äta.. haha, det finns ju liksom ingen mening med det, och man gör det bara pga brist på självkontroll. Har ni några nyårs löften?

Nu ska jag sätta på en film och vila upp mig lite efter kvällen och natten igår. Tack det var super kul!

Ha det fint och ta hand om er!

 

peace sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0