ohyeeeh

Hej!
Igår blev det Krillehöla och mys kväll! Kollade på filmer och myste och somnade vid 4 tror jag. Sen sov vi hela långa dagen idag, tills jag vakande fast jag somnade om 3 gånger, helt sjukt, jag brukar aldrig kunna somna om! Sen när vi vaknade sista gången var jag jobbig och han var trött. Men papsen kom o hämtade mig nästan direkt efter att vi vaknat vid 3 halv 4 och jag drog hem. Inte kul.
Käkade lite o sen gjorde jag mig klar för foootbollsträningen. Seg i hela korppen och sedan lite gosig snabbhetsträning på det och sedan gosigt tvålagsspel. Men det gick hyfsat i alla fall. Eller nått.

Nu ska jag fixa för imorgon sen ska jag kolla på Johan Falk som går på tv;n en stund, tills jag somnar.
Imorgon laddar vi för skola så ROLIGT!

haha
peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0