Riktigt jävla trött! DÖ!

Ja, jag är sjukt sur kan jag säga. Min jacka försvann ungefär 2 min innan jag skulle trycka på köp. FAN! Så nu sitter jag här óch gråter, moget!

jag är så jälva trött på denna jälva skiten att det finns typ 3460533333333333333 kill jackor och 1 tjej jacka som är fin.
För vi tjejer vi åker ju inte snowboadr eller skidor eller? 
Könsdiskrimenering! O nej, jag skriver inte detta för att jag är sur och ledsen utan för att det är så jälva sant!

Jag köpte i alla fall ny bräda idag, och den är väl fin. Men kill brädorna är 7x så myckert snyggare, kul va? Så jag är riktigt jälva glad nu hörrni!





Idag vare skola försov mig, hade en bra dag i skolan! Bråkade med mamma och pappa på telefon, skit.
Köpte snowboard, åkte hem. o nu detta!(Y) SKIT DAG!



Glad sofia underdagen.

Snowboard Den är fin (L)




Imorgon blir det också att beställa som sagt ny jacka. Antagligen en Special blend, skulle varit vit men tog slut så får bli en svart helt okej den också.
En boardbag:

allt från sofia, en lättirristerad!

PEace



Kommentarer
Postat av: Elin Johansson Eluluu

nice bräda Sofia ;D

2010-01-22 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0