Vi drar till fjällen

Hej.

Igår fick jag reda på att jag skulle till säfsen som jag sa. Brädan funkade bra med nån liten ändring med bindningarna. Hade en bra dag med härligt väder, kändes faktist riktigt bra!
Dagens snyggaste vurpa: Pappa, då backen bara försvann tydligen när han skulle bromsa och for utanför pisten!
Dagens sofia skadar sig vurpa: Skulle hoppa och skärde i med kanten och hade oblans, ramlade på handleden.
Blir inte sjukan ikväll i alla fall. Svullnaden har gått ned och den är bara lite blå. Sen göre ont, och jag brukar inte ha ont om det int gör ont!
I alla fall träffade också Vickan där så vi åkte lite tillsamans, mycket trevligt!
Nu ska jag försöka gå och duscha, det gör ont att röra handen.. Så det blir kul att shampoonera håret!
Har tagit nån bild med mobilen så slänger nog upp en senare! Nu ska jag äta och sen blir det film mys med familjen sommaren med göran grönskaks dipp och nötter!
Sen blir det roligt när ipren tabletten slutar värka. Gör det ont som i bilen på hemvägen avlider jag nog. Näst intill i alla fall.

Bilderna:





Vicckaaan




Puss o kram

Peace SofiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0