Snygg bränna på händerna och vatten i öronen!

Hej!
Jag varnar för att detta kan bli ett inlägg om allt och inget, och det kan även bli rätt långt är jag rädd..
Först tänker jag bara åter igen säga att jags stortrivs på denna ö. 
Det är världens trevligaste människor, största delen av befolkningen. språket är underbart, Ön är den vackraste någonsin. Jag har träffat några av världens underbaraste här. Dessutom har detta fått mig att växa, och utvecklas på många olika sätt, jag kan nog bara hitta två negativa saker med att vara här.. Min kudde är inte med och sen saknar jag alla där hemma!
Detta har varit något, jag aldrig glömmer. Nu är det tre dagar och fyr nätter kvar. Detta ska jag ta vara på, njuta och må bra!
Jag ska verkligen göra dessa dagar, till lika oförglömliga som hela denna resa kommer vara.
Det låter som att jag redan är hemma kanske. Men på ett sätt är jag ju det. För detta är ju mitt hem just nu. Detta är mitt liv i tre dagar till. 
gå i skola, surfa, umgås, komma hem, dö i sängen av utmattning. Här känns inte skolan jobbig, här är det nästan kul.. Det går så fort. 

Idag har vi varit i skolan.. höhö, jag har för första gången lärt mig något. Fast det kommer vara borta till imorron. Kommer inte ens ihåg vad det heter just nu.bbah!
Sen var det ner till stan. Köpte ett par converse till.. huhu. Vita låga. 
Sen mötte jag Antonia och vi gick till bussen för att möta Klara och Becca. VI tog bussen till Surfingen och där hatr jag hållit hus hela dagen. Från två till fem. Tju!
Lika grymt idag som igår!
Jag stog upp flera gånger och fick inte brädan i facet som igår.. haha, en våg kom och jag hade tappat brädan och den slogs med vågen, in i mitt ansikte och typ börjde min nacke bakåt och jag ner under vattnet typ. haha. 
Nu sitter jag här igen, men vatten i öronen och en snygg bränna, brun hand börjar jag få efter våtdräkten.. fast den försvinner rätt fort, den är inte så tydlig nu som den var förut. 
Sen skulle Angela hämta mig med bilen efter surfingen vid stationen klockan halv 6. fast bussen var sen så hon stog där och vänta och jag hade en kvart på mig att äta och byta om när jag kom hem för att åka in till Partyyyyy. Jag brydde mig ite så mycket. Sminka mig inte flätade håret och ja, Monki, Antonia och jag tog en starndprmenix i stället och sen tg vi 9 bussen hem. Jätte skönt.
Jag ska sova snart. Ska bara ladda ipoden en sväng och sen lägga in bilder här. Jag kommer sova som en stock!
jaja, blev inte så värst långt, nu kommer bilder från surfingen!




'


Peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0