because your mine, I walk the line

Hej!
Ikväll har jag pratat med mamma och pappa och simon! Det var bra. Skönt att prata med dem igen, var ettagsen. 
Idag vare skola, det är jätte lätt. Sen vare shopping som gällde, eller ja, kolla kläder. Så tog vi en mikshake på ett café och när jag stog där så bara, HERREGDU, jag har glömt min kod. HAHA,jag trodde jag skulle dö men jag pratade med mamma och så, så har jag den igen, tror jag. haha, jag kommer med allsäkerhet glömma den imorron igen.
Nej då, jag skriver upp den.
I alla fall, sen så tog vi fyra bussen hem och jag har varit hemma hela kvällen, hade det jätte trevlig med Dinischa, barnflickan, vi satt och pratsde engelska, sen så började vi typ försöka lära varandra varandras språk. haha!
Nu ska jag lägga upp några bilder från devils hole, och sen ska jag sova,
Och btw, JAG SKA SURFA det är klart nu. Awsome!

Okej, detta var heaven men alltså, jag laddar upp mer någon annan dag, det tog ca 15 min att få upp denna bild och nu ska jag sova!
PEaCe Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0