mmmmmmmmmmmmmmmmm

ehh, ehh, eeh, vilken blogg va?
Känns som jag inte skrivit på flera år. haha, men det har jag ju.Igår var vi i Hova och Gullspång, Marco var med också,trevligt!
Sen så sov han här, mys.
Idag vare skola och kort dag, för jag gick vid typ halv två och skulle färga håret och klippa mig. färgen vart helt okej, men alltså, mitt hår, det är borta, och min lugg ser ut som en ponny lugg igen.
Sen så vare träning, riktigt kul träning idag! Mycket springa det gillar jag!
Sen nu har jag badat, men det finns inget batteri på kameran så man kan inte ladda över kort på det. Så det kommer senare ikväll!
Nu ska jag gå och kolla på kort på kusin sen hon var liten och fixa lite..!!
Peace my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0