Oh baby, baby it's a wild world!

Hello!
Klockan två åker jag till arlanda och tio i 7 går planet mot nya äventyr. Inget mindere än paris och Jersey.
Allt känns jätte jobbigt just nu. mamma, pappa, simpis. Mina fina fina fina som är runt mig hela tiden annars. Att skiljas i tre veckor.
Men detta är ändå något jag alltid drömt om. Att pröva, själv. Att uppleva. Se hur andra har det. Att resa!
jag ser sjukt mycket fram emot detta. Och ska göra mitt bästa med att skriva här och visa att jag lever. dock kan det bli lite problem med internet osv. vet inte om jag har det där jag bor.
Men jag hoppas för bästa kpntakt med er här hemma.
ta hand om er.
Hörs när jag är i Paris
Nu ska jag ut på äventyr. Ta hand om er här hemma.
Peace and Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0