Vi ska alla en gång dö

Hej!
Nu har jag inte bloggat på ettag, men tiden räcker inte till. Här sitter jag och har sommar lov i min bästa väns säng och väntar på att hon ska duscha klart. Då ska vi mysa och kolla på film, det ska bli super bra!

jag tänker inte skriva något lång inlägg om skolavslutningen. Men nu är det över.

Min kusin har tagit studenten
Min bror har tagit studenten
Livet vände där för en stund och nu vet jag inte riktigt vart jag står. Ni vet man känner sig sådär vilse, när man inte vet vilket håll man ska gå ut, eller vilken glass man ska välja kanske. ne. Inte rikigt, men typ, förvirrad, lycklig, olycklig, glad, ledsen, och allmänt jälva glad över sommar lov, som iför sej mer känns som höst lov eller något.
Nu ska jag lägga upp nån bild från kvällen igår,
Var rädda om er!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0