I don't want to miss a single thing you do to night

Hej!
Idag har jag varit tråkig och inte bloggat alls, men har inte haft lust!
Dagen har varit helt underbar, evve och sofia skämmer ut sig för folk skulle man kunna kalla den.
Var ute i tredje liften som gick upp, typ först i backen och de har varit super bra!
Snackat lite med blå och grön osv... haha, eller mest blå som att grön missa liften hela tiden. haha
Sen har jag ju min flirt, felix.. hahahah. oherregud. 
Evelina har även bekantat sig lite mer med "rut".
Nu har jag nyss åkt in i en vägg.. hha, vi skulle ha tefatsrace med en.. och det sluttde med svullet ben och uppskrapad arm... men jag vann i alla fall.. ni får några bilder, sen ska vi gå och hälsa på Emelie!







Så här underbart har vi det.

Ta hand om er!

PeacE
S
o
f
i
a




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0