you and me,

Hey!
Igår ar en fin lördag. Men mina vännor, Linnea, Linda och Becka. Mycket bra. Det slutade hemma hos linda, men en stor godispåse, chips, läsk och PS I love you, sedan dirty dancing. 
Det var fint. Jag och Linnea dansade och ja, sen runt 1 eller 2 sådär, kom benkt och hämtade oss och jag och linnea la oss, pratade skit om livet och det fina med livet i flera timmar, tills tidigt på morronen, sådär, 4 halv 5. Jag tycker om er så mycket. Nu kan jag nog leva ettag till.
Nu har jag skrivit färdigt artikeln, ska äta mat och sen ut o gå med mamma och pappa. Ikväll, vet jag inte vad jag ska göra, kanske marco, kanske hemma, kanske kanske kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0