We were halfway there when the rain came down

Hej!
Jag har haft en fin dag, med skolan, vänner, fotboll, och min fantastiskt bra vän victor!
Fick dock dåligt samvete för att jag bara tränat en gång idag, slå mig, fy så dum jag är. Jag har ju tränat i alla fall. Imorrron kör jag hårt i alla fall. Ska gymma, sten hårt, sen ska jag inte gå ut o gå på morroen som jag tänkte först, utan sover ut till kvart i 7. Sen efter gymmet, då ska jag träna fotboll med mig själv.
Yes, tja, hey. 

nu tänker jag sova, imorron ska jag rädda mina bilder från min gamla dator, sen ska jag fixa den, tror jag ska kolla virus osv. Den mår inte så bra just nu.
Sov gott,
fred och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0