Och nånstans där så blev jag Den jag är nu

Hej!
Sitter i sängen och skriver, lyssnar på lasse, fina lasse. Nyss fixat mig lite och nu ska jag packa snart. Stockholm över helgen med Felicia! Mamma och Jessica är också med. Ska springa tjej milen, om min hals inte blir värre.
Igår var fin. Mina fina vänner. Gud så jag tycker om er. Rickard kom och hämtade oss och så åkte vi in till staden. Hampi var också med. Det var kallt. Men stjärnorna sken över oss. Träffade människor som jag inte träffat på ettag. Det var kul. Tills det blev för kallt. Men ändå. Min säng var skön att komma hem till igår, och nu ska frukost bli god. Fast, imorron är det hotell frukost. Muuuumms!
Nu ska jag äta och sen packa!
Ha det bra.
Lev vacket.
Peaca and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0