Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp

Hej, nu är jag tillbaka i bloggens värld. Har nu lera lov, det känns bra. sport lov, och sportar gör jag och ska göra!
Imorron ska jag upp tidigt och fixa stalelt innan jag drar till match samling 8 match start 9 så det blir tidigt i säng. Sedan är det sälen som gäller, en hel vecka med min fina bärada, min fina victor och mina fina päron. toppen! Ska föröska blogga lite, men lovar inget utan lovar istället bilder när jag kommer hem.
Just nu lyssnar jag på lars och ska börja packa snart. GUUUUD vad jag hatar att packa, verkligen. usch. nu ska jag leta upp min mobil.
Föresten innebandy tjejerna är redo för kva till div 1. Jag var där och hejjade idag, de var super duktiga!
ha de!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0