det är timglas som bara rinner, det finns inget att förstå

heyheyhey!
vet ni, jag vill ha sushi, så himla mycket! haha. skit sugen. kom hem från stallet nu och ska snart smita ner i duschen. sen ska jag lägga mig och vila lite, energin försvinner som puff. haha. man orkar inte så mycket. red harry, det gick fint. pluttis hest vad jag gillar dig.
Sen ska jag med en buss till stan, om jag inte ber farfar skjutsa mig.. hihi. till victor. yeaa!
funderar på att gå och köpa sushi först dock, ta med den och sitta och smakska på hos Viggi när han sitter och käkar sin konstiga glass.. haha. han äter konstig glass. eller glassen är normal, men han har så mycket på :o varför säger jag det nu?
ha de fin
peace
vi är lite mongo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0