jag har varit i alla städer, letat efter dig

extas av hästar, jag sitter och kollar på hästannoner. jag är suepr sugen. ledsen över att jag inte har en ny fin hjälm eller en svart skyddsväst istället för mörkblå. haha. jag är sugen på hästar, verkligen typ som jag var i 5 6 någogn gång, sjuan, jag ville ha en egen. okej, nu ska vi kugna ner oss, så sugen är jag inte. men jag trivs ju så bra i stallet nu förtiden. jag har ju gos harry. hihi. det är bra. har inte kommit iväg till stallet än. men jag vill. men får se hur det blir. Tänker införskaffa mig ettpar stövelskafft eller ett par stövlar i sommar, för att det är snyggt.haha. sen ska jag fixa ny hjälm också, den börjar bli lite liten tror jag. hehe. hihi. knäppis. jag är knäpp, vem skriver sånthär här? jag har varit inne förlänge, mamma jag måste nog till Victor. Jag kommer bli konstig om jag är inne, om jag är i Björneborg förlänge. Påstår inte att det blir bättre av kristinehamn, men det är väl värt ett försök, eller hur?
Jag känner galenheten växa i mig!
ha de fint
PEACE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0