all i need is you

jag känner så här, kan inte våren bara komma fram till mig och säga, hej sofia, jag är här på rikitgt nu. 
det skulle jag gilla. Varmt och sol, inte kallt och sol. 
Igår var jag med Victor, vi var en sväng med björn och så var vi och sa grattis till Josefine och sedan gick vi till Fanny och sa hej, jag och victor iaf. Sedan tog vi en taxi hem och sov. det var en trevlig kväll. 
Nu ska jag snart äta stuvade makisar och kötbullar och sedan så ska jag in och kicka boll. Benet känns bra och jag hoppas det går någolunda bra efetr en vecka helt utan fotboll, förutom tisdag då det blev en match. 
Sen tror jag det blir att vara med tjejorna eller sitta hemma och skriva psykologi. fast det kanske blir imorron, en riktig plugg söndag. med loka och frukt, och kanske dagens godis som aldrig vart uppätet, eller köpt för den delen.
Nu ska jag packa väskan, ringa linnea och bestämma mig för vad som händer ikväll!
Ha en toppen lördag
peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0