Don't let me fall

Nu började jag tänka lite, på det där, med att tycka om och tycka om. Det finns så mycket olika sätt att säga det på och så många olika tolkningar av det. Det finns synonymer till det och starkare ord, som att säga det tvågånger typ. Nej, men ni försår vad jag menar eller hur?
Jag menar, att höra det från en person man litar på lite osäkert, eller när man hör orden jag älskar dig. Hur det kan få en att känna och hur vikitgt det är att höra det ibland. När man kanske inte är kär, det spelar ingen roll, det kan kännas otroligt bra ändå, det kan få en att må lite bättre. Känna sig lite starkare för stunden. 
Jag är fasinerad över vad man faktiskt kan göra för en annan människa, hur starka bara några ord kan vara, en vanlig tisdags efter middag, hur mycket bättre det kan få en annan att må. Hur annolunda den personen kanske känner sig innom bords. Bara för ett snällt ord. 
äsch. nu ska jag vara tyst och studera vidare!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0