Some die young

Hej!!
Nu är jag här, på bloggen, och ska berätta min skräck kväll igår! haha. fy fasiken, nu efter är det rätt så kul men så här var det..
Jag har tränat, kommer hem tio i tio till Victor, Victor är på väg hem från karlstad, ca 40 min bil.. 
Victor och de har larm i sitt hus och jag gå in, det piper inte som att jag borde larma av så jag brydde mig inte, Vilket man inte gör när det inte säger till att det är på. Går förmodligen in på toan under de sekunderna som man har på sig innan larmet går. Duschar, och så där, smörjer in mig innan jag går ut ut bad rummet, (jag vet, ni anar vad som händer) Jag sätter min fot i hallen och larmet bara skriiiiiiiker, verkligen tjuter! Så jag tar ett steg tillbaka, stänger dörren ihop om att larmet ska tystna i fall jag "försvinner". Det slutar inte. Jag I PANIK, ringer victor som sitter på väg hem, berättar att larmet går, och att han måste veta vad jag ska göra. För jag står i handduk och tror, vilket är ett mirakel att det inte händer, att när som helst springer securitas in och jag är NAKEN! haha, blottad. 
Efter som att inte Victor vet så ringer jag till hans mamma, som är i Italien med hans pappa, hon svarar inte, Kaj, victors pappa svarar inte.. Ringer Victors syster som var sista person i huset innan mig, HON SVARAR INTE. Paniken växer, jag är fortfarande naken, inga kläder på nedevåningen förutom ett par shorts och en sprortbh. jag ringer victor, jag gråter av panik vid detta laget och han liksom vet verkligen inte. Säger till mig att gå ut, MEN JAG ÄR JU NAKEN! Till slut slutar larmet låta, jag är övertygad om att NU, NU kommer polisen, men inget händer, förutom att Victors mamma ringer, lättad. Lungt förklarar hon vad jag ska göra och den hemska ca 5 minuters stunden är över, de 5 minuterna kändes som ca 1 timme. haha. så kan det gå. Innan de åker nästa gång är jag lovad en lektion med larmet. tackar!
idioit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0