like when you said you were so happy you could die

Snorunge nummer ett. det är jag. sitter och snorar som bara den! Hatar när det slår lock för öronen när man är förkyld. Idag ska jag ändå försöka mig på lite träning, det kanske försvinner. Har ju faktiskt inte ont i halsen. igår kom min goa kompis hit, vi myste jätte mycket. badade badtunna, kollade på twiligth filmerna, åt chips, popcorn, annanas, morötter och dipp, kexchoklad, pratade skiiit och sån där som bara vi kan göra grymt mycket tillsamans, SKRATTA. åt pizza också! haha! Jag trivs med dig kompis! 
Nu fryser jag om fossingarna, ska gå och laga något gott tills mamma och pappa kommer tillbaka!
have a nice day, hör imorgon! peace
älskade du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0