Now i'm free, free falling

hejs!
Jag ber hemsk mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på ettag och för att antaglinen L kommer försvinna i detta inlägg för att den tangenten krånglar. I alla fall så har jag inte orkat bloggat, har varit trött och inte haft lust.
Denna vecka har jag fårr börja träna igen och det har varit fint, sprungit varje dag, tränat fotboll men också varit på annat. Jobbinterjuer x 3. Alla har gått hyfsat fint
Dessutom har jag varit i Stockholm och inhandat mig en hatt, och ett par skor. Jag hade det jätte bra där tillsammans med puttlinnea som jag spenderade stora delar av dagen med, men också resten av min fina klass!

Idag har jag också hunnit med en del.. skola, springtur, interju, pratat med vänner, mina fina vänner.
Mått bra, måttdåligt, pluggat och funderat.
Jag tänkte förs lägga upp ett lång inägg, men det finns inget mer av intresse att skriva, så jag ska inte trötta ut er mer, mer än med några bilder från helgen!

Linda och ingen annan fyllde år!

<3




PUSS  HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0