and make me the happiest girl in the world

Inte mycket att dela med mig av idag direkt. Jobbat och tränat. Varit oerhört trött, men samtidigt pigg. Så ah. 
Jag taggade match som faen imorron som att träningen inte gick ngt vidare idag, så får inte filipstad ihop lag... BAJS!
Taggar söndag istället. Hoppas på en ruskigt bra match mot Arvika då istället.
Det kanske blir stallet imorgon efter jobbet då. Vore otroligt roligt faktiskt. Får väl se. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på för kul. Tror jag jobbar lördag, fast eftermiddag, så det blir kanske något skoj på fredag kväll då.
nej, fy så sur jag blev nu. haha,jag ville ju spela. Jaja, laddar vi om, imorgon är det fredag, yesyesyes!

HIH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0