Det du mins, det du sa

Nu har jag en fråga här, som att jag inte skrivit om det tidigare så undrar jag bara varför jag inte kan vara som alla andra och bestämma mig från början. Har gått i skolan i 2 veckor nu, men nej, nu ska jag börja min tredje, dock inte i Örebro utan i Karlstad. Det känns bra, men hela denna prosses av att vara nervös och nästan kissa i brallan och komma in i något nytt, börjar nu igen. Jag tror dock på detta. Annars får jag väl byta igen..;) haha.
Idag har jag spelat match, varit barnvakt osv. Kul! Sträckte dock upp ljumsen igen, blir vila nu ettag, snygg mage blir det som jag kommer träna mage hela tiden isf typ:) hih. Nu ska jag ringa till marco sen sova. Ha det bra.
Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0