från kylan in i värmen, jag kom och tänka på det nu kanske för att det är så tyst

Hej!
Sitter hos Marco och kom nyss ur duschen, Victor och Marco är och köper godis. Så jag sitter här o lyssnar på Larsa. hjärta. 
Ska kolla på film, tror jag kommer somna, yes. Är jätte trött. Imorron är det skola igen, typ 11:05, bussen går fem över 9. två timmar innan, galet.
Idag i alla fall, vet ni ju vad jag har gjort, spelat en jädrans massa fotboll. Det gick väl hyfsat. Lite fel pass, och någon miss, men försökte fokusera på de bra grejorna som jag gjorde. Inte så lätt med mig, men jag gjorde inget argt skrik i alla fall. haha. 
Imorron är det match tydligen, så jag får försöka smita lite tidigare så jag hinner hem och käka lite sen direkt fotboll och på torsdag är det träning klockan 8 sen klockan 6 sen match söndag. Ja, ni hör ju. Jag får göra det jag gillar i alla fall.

haha, första pussbilden. Goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0