I love this place, but

Hej!
Sitter och har nyss ätit frukost. Ska snart ut och springa en kortis, 5 km tror jag det blir. Sen ska jag in till staden och vid fem över tre ska jag och victor åka till Karlskoga. Hälsa på Marco.

Tänkte berätta att helgen har varit fin. Jag har spenderat hela med Victor. Åkte in efter att jag hade ätt kräftor i fredags kväll och hem igår kväll efter en kvälls promis med simba. 
Film, prat, skratt och även resor till Karlskoga och spenderat tid hos min fina pojkvän. Igår var också Linnea med!
Det har varit fint. 
Den där victor är allt bra han.
fred och kärlek


Kommentarer
Postat av: rebecka

DU är så fin gumman! saknar dig!!! :(

2010-08-16 @ 13:50:49
URL: http://rrudmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0