jag känner efter om det här är att vara fri

hej!
Nu sitter jag här, vid köks bordet och har nyss druckit o'boy och ja.. kom från stallet, red rätt lugnt i padocken. Så nu äre väl dag för match. 
Idag var jag i skolan, och det var bra. Upprop, sen fick vi följa med våra mentoret, anders och daniel för övrigt till sal 205. omg, 4 våningar, jag kommer gå vilse...
Hamnade tyvärr inte i samma klass som Nelly, men detta kommer nog också bli grymt. Klassen verkade bra och lärarna är jätte söta, känns verkligen som en personlig skola.. på något sätt. 
Vi pratade lite i klass rummet med dem och sen fick vi papper och till sist hade vi lite runndvandring. Imorron ska jag med bussen vid 6 från björnebrog, så det är bara att gå upp. Tjohej. Hoppas verkligen jag får lägehet snart...
Imorron ska vi leka lekar också. hehe, men det är nice. nu ska jag kila
ta hand om varandra. Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0