Jag ser hösten komma tidigt

Hey!
Min första dag på JB är över, för rätt längesen. Men det har varit kanon! Jag är nöjd med mitt val, idag i alla fall.
Imorron klockan 09:00 åker vi, klassen, till arnnäs och ska sova där en natt. Lite kickoff tydligen. Verkar kul. Jag tror det blir kul. Vi ska grilla, fiska, vara uppe många timmar och förmodligen ha otroligt roligt. 
Efter skoladagens slut, vid sådär 12, åt vi, god mat(Y) och sen blev det tåget hem. Men 5 halv yra tjejer visste inte att vi inte fick åka x2000 hem, så vi fick lite skäll av konduktören. Sen kom farfra och hämtade mig. Väl hemma drack jag te och försökte plugga lite, fast jag kom inte åt dokumenten, så neh. Sen så cyklade jag till stallet, hoppade Harry som gick otroligt fint sedan hem, duscha och in och köpa ny fotbollsskor, nu har jag ätit, packat o ska KANSKE ut o köra lite bil.

Ha det fint. 
Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0