kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

Hej fina ni och hej igen bloggen. Det var ruskigt länge sen n u. Tänker inte skriva något sjukt långt inlägg, men jag tänker skriva mer ikväll. Nu när jag kan skriva för på veckorna har jag inte tid, fast kommer ha det när jag får datorn, då kan jag blogga på bussen. huhu. 
Igår var jag med min bästa bästa bästa vän! Det var skönt. Vi var o handlade i Karlstad, vart en gul kofta en basker och ett hårband. Nästa helg är det stockholm med Fia, mamma och Jessica, då ska det handlas! Synd bara att det är tjej milen också och att jag aldrig kommer orka, har inte varit ute och sprungit på 29432858704 så länge. känns det som. 
Efter karlstad var det kalas för måns som fyllde 17. Inte jätte kul, men trevligt stundtals. Familjen var ju samlad igen också.. haha.
Såhär såg vi ut i går kväll. Super seriösa.

Ta hand om er.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0