And I can almost see the sky, when I need to I close my eyes

okej, jag tar mig samman och skriver ett inlägg till då. om vad? jag vet inte. om hur jag pluggade, men slutade och tänker plugga imorron på skolan från 9 till 12 istället, och då är det mycket plugg. om hur jag sitter med miljoner saker runt mig, apelsin vatten, choklad kalender, halsband och handdukar. och julpynt. om hur mycket jag vill se sunes sommar som jag, ooups, laddar ner nu, samtidigt som jag laddar ner VLC. jag kan allt jag.
om hur jag snart tänker plocka rätt efter mig här, borsta tänderna, smörja in ansiktet och sedan dränka läpparna i lypsyl innan jag kryper ner i sängen, jag sunes sommar, och ett telefon samtal till någon jag håller kärt. om det blev mitt inlägg. nu hoppas jag att ni sover fint och har det bra.
hejdå lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0