before it gets to hard to belive

Hej!
sitter nu hemma, har tejpat knä och haltar.. bajs. är öm på ett fäste på baksidan av knät och ont. inte bra. men jag överlever nog. hoppas det är bättre på torsdag och änu bättre på fredag så ska jag tillbaka för koll och sen på söndag hoppas jag att jag är redo för cup! hoppas! jag vill verkligen inte vila nu. det har jag inte tid för!  blev inte så mycket för träning för min del förut.. och någon springtur elr promenix är ju knappast akutuellet nu. ska försöka ta tag i matteboken idag och sedan ska jag eh, kolla på tv'? inte fan vet jag. jag hatar detta.
ha det fint. peace

Kommentarer
Postat av: jonna

glad jag blir! du är rikigt snygg du med min vän <3

2010-12-07 @ 20:24:47
URL: http://lifeofjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0