do you freak out if i said i like you

Sitter o käkar frulle.. ska till sjukan vid 1, kolla knäet som är så äckligt så jag vill spy nu. Och sen ska de kolla upp hostan. Somsagt, en penicillinkur skulle sitta fint nu.. det är inte ofta man ber om det, men allt för att slippa vara sjuk un känner jag. har fan cup på söndag också! Måste bli frisk. säger de att jag inte får röra på mig, då börjar jag gråta på riktigt. Det snöar som faen ute, undra om mina kära vänner kom till skolan imorse, det är ju ett under om tågen går i tid osv idag känns det som. Men nu ska jag fortsätta käka frukost skriva rapport och sedan åka in till kristinehamn. kul.
ha det fint kära ni!
Peace and love
vill åka snowboard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0