you'd better watch out, cause i like you

Godkväll. Jag känner inte för att slå någon längre. har varit inne och tränat mage i ca en timme. Fan vad jobbigt det var. körde järnet! Nu ska jag skriva engelska och sedan packa för imorron, då ska vi swimma, jag och mina klassisar. livrädda varandra! hihi, vi får väl se hur många som har drunknat när vi ska tillbaka till skolan.
nerå.
sen ska jag plugga järnet på lektionen. få det där jädra raporten ne bit på väg!
sen ska jag hem och åka till stallet, häst vakt imorron och på lördag! kallt som fasiken men bara o bita ihop!
nu ska jag skriva engelska!
föresten, utvecklingssamtalet gick super förut, jag är duktig chey!

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0