can we bring yesterday back around, cause i know how i feel about you now.

Klubb, jag hatar att skotta snö.
Jovisst har jag varit ute och skottat snö nu. Fy så jobbigt det är, men hade lovat mamma så vi kom iväg till stan i tid när hon kommer hem.
Då ska vi åka till Maxi, och även intersport tror jag, måste ha ny snowboard byxooor!
Idag har jag varit i skolan, buss resan till skolan var hemsk, jag var livrädd, satt hos pernilla och smågrät lite när bussen åkte bakåt i en av backarna på väg upp till skolan. Jag hatar verkligen bussar, kommer  antaglien ha panik på väg till Säfsen när vi ska dit med skolan imorgon. Men det ska bli ruligt när vi väl är där, åka lite snowboard!
Skolan var värst idag kan jag säga. Hade bara hemska lektioner, först franska, sen så skulle jag haft idrott, men thomas var inte där så jag fick ha teknik ist. FY! Sen hade jag matte, och sist slöjd. VIlken jälva dag! Alla mina favorit lektioner!
Fast hängde i kiosken med 7 andra mest ist. Haha, Jonas var inte så glad då..:o
Nu har jag kommit hem i alla fall och har gjort pannkakor till mig själv, mums. Sen var jag nyss ute och skottade. Nice bajs.
Nu ska jag leta skidglajjor som att jag inte beställt mina än..:( Och sen ska jag paacka iodrning en väska med grejs för imorgon, skor mm..
Hörs ikväll!



peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0