Dancing on a feeling

bastu och en dusch var allt jag behövde! Nu är jag piggare och väntar på att Simpis ska komma hem så jag kan få åka in till staden och köpa lite naturgodis! Jag snorar fortfarande(usch så snuskigt det lät) men piggare än förut! Håller också på att packa, det går inte så jälva bra, hittar ju inget. haha. Men en väska färdig iaf ska bara packa nessisären, hur stavas det?;o Och det är alltid så jobbigt.. Håller på att ladda ipoden och kirra ny musik på den också, sen ska jag fixa in några filmer på datorn som att  Voddlen inte funkar igen förens mars? Gör jobbigt..:(

Har inget viktigt att skriva, min blogg blir tråkigare och träkigare.. men ni får iaf en lite tenxt här som jag skrev på engelskan sist..:)


 Allt det du gav, allt det du tog. du tog mig och svepte in mig i en värld av kärlek, du fick mig dansa, flyga. Du svepte in mig i dig, men dina händer, armar och läppar, men jag måste gå nu. Klockan är för mycket för dig och mig. Släpp mig, låt mig dansa på egen hand, låt mig på nytt hitta kärlekens land.



peace sofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0