Du finns inom mig inom mig, en plats är säkrad här.

Hej!
Jag har legat på latsidan nu ettag när det gäller bloggnadet känns det som. Men jag har haft mycket och göra och inte haft direkt något att skriva om. Men nu är jag på G igen!
Igår började jag blogga, sen doig mitt internet, jag också för jag orkade inte börja om med allt då.
Skolan idag var rätt lungn, tekniken var inte sjukt jobbig och idag var också min vän Viktor tillbaka i skolan, han får en på bra humör!
Sedan så vare fanska redovisning också, det var ju eh kul, nej, men det gick skapligt i alla fall.
Efter det så tog jag o Viktor stadsbussen ner till stan och skulle och kolla på Rent med musik elevensval, fy så nervös jag blev över våran musikal som vi ska sätta upp...
Har käkat lite nu och ska plugga tänkte jag. No, men blev så himla glad nyss då jag hade fått brev av min sötnos till tremäning! Puss på dig:*
Nu ska jag plugga lite och sen ska jag iväg och träna fotboll.. Göttmos, imorgon äre skridskor på idrotten, så jälva jobbigt att bära skiten. haha. Tur att jag aldrig började spela hockey, annars äre rätt kul med skridskor, fast, jag är rätt sämst.
Bloggar ikväll tror jag.

Kiss:*


peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0