Egentligen är du inte kär i mig, och egetnligen är det okej med mig för jag är inte kär i nån, sånt där är slöseri med tid.

Hej!

Idag var det skola, helt galet kallt också. SKolan var ialla fall helt okej. Fast fattade INGENTNING av matten. haha. Tog hem den och ska kolla på den ikväll, vilket jag även ska göra med min engelska redovisning och no som jag har läxförhör på imorgon. Annars ska jag stå i kiosken och sen äre ju styrelse möte så blir inte så jädrans mycket med det.
Tänkte också att jag skulle försöka hinna med en spring tur ikväll i det varma soliga fina vädret där man inte alls riskerar att slå ihjäl sig. Men jag får bita ihop. Man lär sig faktist bättre efter att ha tränat.
Så jag har inte tid för bloggen nu. Sitter och försöker få ner något slags cam program så man kan ta kort liskom utan att göra det på msn för de kan man ju inte använda sen. haha. låter ju som att jag inte gör något annat än att ta egopix men så är ej fallet, fallet är att jag aldrig gör det,haha, för ful:D
Nu ska jag plugga. som tilda skulle sagt "slå en stekpanna i huvet på mig"
Kärlek på er!

Peace Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0