I adore you

FYFAN I HELVETES JÄLVA FAN.
Jag orkar inte, så jälva trött på detta jälva äckliga skit.
Bråka med föräldrar är det värsta som finns. Så jälva jobbigt att ha tvåstcyken mot sig själv. Tänkte sova hos farfar inatt, men han pratar så himla mycket så orkade inte.
Nu har jag tränat och det gick dåligt.. skräll. Nyss duschat och ätit lite nu ska jag krypa ner och sova tänkte jag, orkar inte bry mig om no;n.  fan. helvete.


Jag försökte vara den du ville jag skulle vara. Jag försökte att inte vara mig själv men det dög inte. jag såg mellan trädens gråa grenar och förstod att det är inte denna människa jag ska  vara. Jag ska vara den som jag alltid är. Den jag vill vara inte vara någon för att du vill att jag ska vara så. Men jag samtidigt är det så svårt att vara så jag vill vara, för jag orkar inte. Jag är bara tillslut, någon som ingen vill att jag ska vara


Sovgott.

 

pece sofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0