I feelit in my fingers, i feelit in my toes, that love is all around me!

Klockan är sova dags för lilla Sofia. Måste vara utvilad imorgon när det är säfsen  med skolan.ska bli roligt tycker jag umgås med lite allt och alla!
I alla fall idag, så var det ju så att jag var snäll och skottade när jag kom hem efter lite mat och så.. Och tror ni inte grannen kommer med snöslungan och kör när jag står och kämpar? haha.
men jag var färdig före iaf ! YES!
Sen så nu har jag nyss duschat och ligger i min säng och tänker på hur liten jag skulle vara utan mina vänner och hur fina de är. Så olika både på insidan och utsidan, men ändå, ni är det finaste i mina ögon!

Var rädda om varandra!

 

Nu ska jag sova

 

peace sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0