Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

Hej.
Sitter på hotellrumet och myser i mina sidenshorts.. ska snart krypa ner o sova, har planerat att gå ner och träna imorgon innan frukost. Får se, beror på om mamma förljer med! Annars tar jag det efter att jag gjort stan in Oslo!
Jag är framme på Hotellet nu för er som inte fattade det och jag är trött och vill egentligen mest sova, vilket jag inte ska! Ska snart krypa ner med datorn dock och sätta på en film!
Bil resan var otroligt jobbig, även om det inte är så oerhört långt, men jag pratade i telefon under hela "sverigeresan" haha, ni fattar!

Man förstår nog inte hur långbort David är förens man åkt hela vägen. Det gör att man saknar honom änu mer. För det är sjukt tomt utan stora storebror hemma. Var i alla fall jätte härligt att träffa honom igen!


Imorgon ska vi ut o äta på kvällen också. Får se om jag hinner in något imorgon annars så hörs vi ju senare på kvällen. Nu ska jag kolla mooovie!

 


PEace and goooooooodnigth!

SofiA


Kommentarer
Postat av: Schtajfään

Är avis på dig >.< ha en underbar helg nu :) <3

2010-02-06 @ 02:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0