jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad, ett stort somt hål, det är dig som jag saknar

Hej!
Idag har jag varit hemma från skolan. Mådde inte så bra imorse när jag vaknade sen så hade jag så sukt mycket plugg så känndes som att jag hade ner nytta av att stanna hemma. Vaknade av att det ringde imorse vid halv 9.. GÖÖÖÖÖÖÖTT, jag som tänkte sova länge gick i stället upp och målade naglarna åt lite frukost satt vid datorn, sedan var det PLUGG!
Gick bara fint faktist. Sen tog jag en paus och gick ut i det fina vädret var super skönt att känna solen. Haha, kändes som att jag inte sett den påå 3 år eller ngt. Man åker till skolan när det är mörkt, sen så är man i skolan hela dagen, sen åker man hem när det är mörkt, värdelöst. Men det var skönt i alla fall.
Gick ner och hämtade en bok hos mamma på skolan och sen fotade jag även lite, rätt kul äre faktist!
sen när jag kom hem var det ännu mer plugga och har även packat klart nu. För snart bär det av till Oslo! Ska bli härligt, bo på 5 stjärnigt lyxhottel med spa och gym och massa, kommer bara va hela helgen och antagligen ska jag fylla på pengar på telefonen så jag kan smsa lite som att gratis sms inte funkar i utlandet, det suger!
Nu ska jag snart packa ihop datorn också, den ska så klart med så jag kommer nog blogga lite! Om det finns trådlöst internet på hotellet, men det brukar det ju göra!
SMSA som aldrig förr nu också, så jag inte får så tråkigt:$

Ta hand om er och varandra i helgen!

Peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0