Så länge våra hjärtan slår

Hejs!
Jag börjar bli sjuk, hatar det. Jag vill faktist vara frisk. Imorgon åker jag till sälen, göttmos, sjuk och jälvlig. Men Evelina kommer på Onsdag, det kommer bli så himla bra!
Igår kom Linnea till mig som sagt och vi gjorde pizza och kollade på tv. Mys helt enkelt. Sen somnade vi ganska tidigt och nu är vi bara trötta. Sitter vid en varsin dator och jag vill bara sov och göra något ikväll som inte är att städa, kolla på melodifestivalen eller att packa, antagligen kommer det sluta med att jag gör alla tre grejorna. KUL!
Jag ska i alla fall bäddarent sängen och mysa till beck tror jag. För mig själv. Sen ska jag fixa skjuts in till stan så jag kan få köpta naturgodis, lycka till med den... Sen ska jag basta, det ska bli så himla skönt, det ser ut som att min kväll kan bli en sofia kväll, härligt. Eller, antagligen kommer jag sitta och deppa för att jag har så tråkigt vid datorn.. haha.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är bara så jälva trött.



Varför kommer det sig att jag sitter just här, just nu? Och varför blir det alltid så att man blir sjuk på loven?
För det lyckas alltid jag med, bli hängig och sjuk innan något ska hända, elller när man åker utomlans. usch fy och blä!

nu ska jag sluta sitta och blogga och göra något annat kull,

p
e
a
c
e

S
o
f
i
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0