When I'm shaking my hips, look for the swing

Hej!
Jag sitter i min säng och har nyss damsugit hela huset, stolt tjej! Ska snart göra iordning tacko köttfärsen som att simon ska äta innan mina gäster kommer så gör jag iordning den i alla fall och sedan så får vi värma lite efter åt. Jag är sjukt taggad för ikväll och jag ska bara må bra tillsamans med min vänner.

Igår var jag som sagt hos farfar en stund, han tyckte det var allt för länge sen jag hälsade på. Det var trevligt och han satt och berättade för mig hur duktig han en gång var på fotboll och att det antagligen var ifårn honom jag ärvft mitt fotbolls intresse och att jag var så snabb.. haha.

Konstigt det där, så fort det går bra för någon av oss barn så är det alltid den där evigt långa diskutionen vem man ärvftdet ifårn. haha, de är väl för söta mina släktingar.. denna diskution har kommit upp förut kan jag lova.

Jag funderade stakt på att gå ut o springa nyss. Men ångrade mig nu. För det är snöstrom ute och det är inte kul. Pratade nyss med Mamma också och hon tyckte inte jag skulle gå ut, hon var rädd att jag skulle stuka foten, det är räääätttt så jälva halt ute. Ska i alla fall gå ut o skotta lite så att folk kan ta sig in till huset. haha.

Hörs ikväll!

Peace SofiA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0